آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۱۹ آذر ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۵:۰۵
کد خبر: ۱۱۰۱۱۲۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۱۹ آذر ۹۹
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت : در 24 ساعت گذشته 113مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی و 5 نفر از این عزیزان در همین مدت جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، دکتر قاسم میری علی آباد از افزایش 113 مورد جدید کرونا در 24 ساعت گذشته در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و یاد آور شد: تا کنون 24 هزار و 732 نفر از هم استانی های ما به کرونا مبتلا گردیده اند.

وی با بیان این نکته که هنوز بیماران بد حال زیادی در بخش های مراقبت ویژه بیمارستانها بستری هستند از فوت 5 نفر از هم استانی های عزیز در بیمارستانهای استان خبر داد و به مردم توصیه کرد: همچنان به اصول پیشگیرانه بهداشتی در مسیر مبارزه با کرونا اهتمام ورزند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  با بیان این مطلب که در چند روز اخیر شاهد کاهش موارد بستری و سرپایی و همچنین کاهش حجم ورودی های بیمارستانها هستیم از مردم عزیز خواست مستمراً هشدارهای بهداشتی را رعایت کنند و به اصول جدی بهداشتی پایبند باشند زیرا این میزان کاهش شکننده و هر آن و با اندکی غفلت ممکن است روند افزایش یابد.

وی تجمعات و دورهمی ها را یکی از مهمترین مشکلات افزایش کرونا در استان برشمرد و افزود: بر اساس گزارش ها دورهمی ها و تجمعات عامل 80 درصد ابتلا به کرونا در استان بوده است.

 

 

نظر شما