آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۲۶ آذر ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۵:۰۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۰۵۰۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۲۶ آذر ۹۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و عضو ستاد مدیریت کرونا سیستان و بلوچستان گفت: با افزوده شدن ۷۷ نفر دیگر به کرونا در۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلایان به این ویروس در استان به ۲۵ هزار و ۳۲۷ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری اظهارداشت: بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا در میان دانشگاههای علوم پزشکی سیستان‌وبلوچستان به حوزه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اختصاص دارد.

وی ادامه داد: هم‌اینک ۱۹۶ بیمار تنفسی در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: همچنین  از مجموع موارد مثبت کرونا در سیستان و بلوچستان ۸۱ نفر هم‌اینک در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند.

وی از فوت چهار بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در سیستان و بلوچستان خبرداد و گفت: با افزوده شدن موارد جدید مجموع فوت شدگان کرونا در این استان به یکهزار و ۴۲ نفر رسیده است.

هاشمی اظهارداشت: از مردم عزیز تقاضا می‌شود در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

وی افزود: از آنجایی که کشف راه‌های انتقال کرونا و عوارض ناشی از آن نیازمند گذشت مدت‌زمانی از شیوع و اپیدمی ویروس است و سپس بر اساس یافته‌های علمی رفتار عامل بیماری شناسایی می شود ضروری است شهروندان و از جمله روستاییان استان تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند تا از گسترش این بیماری جلوگیری شود.

 

نظر شما