اصناف سیستان و بلوچستان ساعت ۱۸ تعطیل خواهند بود

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۷:۴۵
کد خبر: ۱۱۰۶۰۲۴
اصناف سیستان و بلوچستان ساعت ۱۸ تعطیل خواهند بود
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا و مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان‌ و بلوچستان گفت: شنبه و یکشنبه در آستانه فرا رسیدن شب یلدا اصناف ساعت ۱۸ در کل کشور از جملا سیستان و بلوچستان تعطیل خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری برنا ،عباسعلی ارجمندی اظهارداشت: ترددهای شبانه نیز از ساعت هشت شب به بعد امشب و یکشنبه در سیستان و بلوچستان ممنوع خواهد بود.

وی افزود: مردم برای حفظ سلامتی خود و سایر اعضای خانواده و بستگانشان بطور جدی از برگزاری دورهمی‌ها در شب یلدا خودداری کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا سیستان ‌و بلوچستان با اشاره به فرارسیدن روز پرستار و زحمات این قشر در مبارزه با ویروس کرونا و حفاظت از جان مردم بیان کرد:  مجموعه دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی و مردم با نگاه نه صرفا مادی بلکه معنوی برای دادن روحیه بیشتر به پرستاران با اهدای یک شاخه گل از این عزیزان قدردانی کنند.

وی تصریح کرد: مردم همچنان باید از دورهمی‌ها پرهیز کنند زیرا طبق آمار و بررسی‌های انجام شده در حوزه پژوهشی ۵۱ تا ۵۵ درصد از مبتلایان به کرونا در این دورهمی‌ها اتفاق افتاده است.

 سخنگوی ستاد مدیریت کرونا سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: اگر در میان مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی عادی انگاری و سهل‌انگاری اتفاق بیافتد این یک مشکل سخت و جبران‌ناپذیر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ویروس کرونا تعارف‌بردار با کسی نیست به همین سبب از عموم مردم انتظار است با رعایت پروتکل های بهداشتی به قطع زنجیره کرونا کمک کنند.

 

نظر شما