عامل نا امنی و تیراندازی در شهرستان خاش دستگیر شد

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۹:۲۸
کد خبر: ۱۱۰۶۷۷۹
عامل نا امنی و تیراندازی در شهرستان خاش دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت : درپی وقوع یک فقره تیراندازی در 17 آذر ماه سال جاری در یکی از محلات شهر خاش عامل نا امنی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، درپی وقوع یک فقره تیراندازی در 17 آذر ماه سال جاری در یکی از محلات شهر خاش که منجر به مجروحیت یکی از شهروندان و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و تخریب  خودروی شخصی این شهروند شده بود، موضوع شناسایی و دستگیری عامل این اقدام در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با حضور در محل و انجام تحقیقات گسسترده میدانی و اطلاعاتی عامل این اقدام را که یکی از افراد مجرم و سابقه دار شهرستان بود، شناسایی کردند. تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته متهم طی یک عملیات منسجم و هماهنگ در مخفیگاهش در یکی از نقاط شهرستان دستگیر و از محل اختفای او یک قبضه سلاح شکاری کشف شد. در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه علت این تیراندازی اختلاف قبلی متهم با شاکی بود، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با کسانی که بخواهند با اقدامات مجرمانه امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند با قدرت وقاطعیت برخورد خواهد کرد و اجازه جولان به این افراد را نخواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز