۹۷۴ کیلومتر از راه‌های سیستان و بلوچستان خط کشی شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۸:۳۸:۵۹
کد خبر: ۱۱۰۸۸۰۲
۹۷۴ کیلومتر از راه‌های سیستان و بلوچستان خط کشی شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات خط کشی ۹۷۴ کیلومتر از راه‌های این استان با صرفه جویی ۳۰ میلیارد ریالی اعتبارات در سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ایوب کرد اظهارداشت: این اداره‌کل به منظور کاهش هزینه‌ها و استفاده بهینه از اعتبارات این میزان خط کشی را به صورت امانی و با استفاده از توان تیم‌های فعال خود انجام داده به طوری که در صورت اجرا شدن آن توسط پیمانکار ۷۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز بود در حالیکه تیم‌های امانی این اداره‌کل با صرفه جویی ۳۰ میلیارد ریالی خط کشی مسیرهای استان را تنها با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال عملیاتی کردند.

وی نصب و بازسازی ۱۷۷ گاردریل، نصب ۲ هزار و ۵۰۰ عدد انواع تابلوهای اطلاعاتی در مسیرهای ارتباطی و همچنین و ساخت تعداد ۶۲ پایه های تابلو و چراغ چشمک زن را از دیگر اقدامات این اداره‌کل در سالجاری به منظور افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: همچنین نیروهای اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های این اداره‌کل در این مدت اقدام به نصب و تعمیر چراغ چشمک زن سولار به تعداد ۳۲۰ عدد، ساخت و بازسازی ۱۱۲ متر مربع تابلو اطلاعاتی و کیلومتر شمار و  اجرا شیار لرزاننده به طول ۵۰۶ کیلومتر کردند.

 

نظر شما