۴ موج شکن سواحل گواتر تا زرآباد به شیلات واگذار شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۶:۵۳
کد خبر: ۱۱۱۱۱۴۴
۴ موج شکن سواحل گواتر تا زرآباد به شیلات واگذار شد
مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، از واگذاری چهار موج شکن چندمنظوره (اسکله های مردمی ) در سواحل استان در جهت منافع عامه و اشتغال پایدار ساحل نشینان به اداره کل شیلات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، بهروز آقایی مدیر کل داره بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان  اظهار داشت: ۶ موج شکن چندمنظوره مردمی از سال ۸۷ در سواحل استان آغاز شد و تعداد ۴ باب از این سازه‌ها پس از اتمام و طی کردن دوران تضمین سازه‌ای مطابق تشریفات کمیسیون تحویل و در راستای اجرای مصوبه هیأت دولت به اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان واگذار شد.

او افزود: این اقدام در راستای مسوولیت‌های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی، حفظ حقوق عامه در سواحل استان، محرومیت زدایی و اشتغال پایدار صورت گرفت و بر همین اساس؛ موج شکن‌های رودیک در سواحل شهرستان دشتیاری، گوردیم، بیردف و جد در سواحل شهرستان کنارک برای بهره برداری به اداره کل شیلات استان واگذار شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی و دبیر کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان (ICZM) تصریح کرد: با تصویب واگذاری موج شکن‌های سواحل جنوب کشور توسط هیات دولت؛ استان سیستان و بلوچستان بعنوان نخستین استان و پیشرو در این زمینه در جهت اجرای مصوبات دولت گام برداشته تا ضمن مدیریت زمان، فرصت‌های اشتغال برای مردم ساحل نشین نیز فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز