بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۳:۴۶:۳۷
کد خبر: ۱۱۱۲۴۴۶
بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۱۵۸ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های ایرانشهر و زاهدان با پشتیبانی فنی و اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال دو محموله بزرگ مواد مخدر از این شهرستان‌ها به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این رابطه ظهر دیروز مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام اقدامات تخصصی، یک تیم از این باند قاچاق را که با ۲ دستگاه وانت تویوتا، در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور مهرستان- ایرانشهر بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

وی تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت نخلستان‌های اطراف متواری شدند.

وی بیان کرد: طی این عملیات و با عکس‌العمل سریع مأموران دو نفر از سوداگران مرگ دستگیر و ضمن کشف ۲ قبضه سلاح کلاش، سه تیغه خشاب و ۶۰ فشنگ جنگی در بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان ۴۵۲ کیلو و ۶۴۰ گرم تریاک کشف شد.

سردار طاهری بیان کرد: در ادامه این عملیات، شب گذشته مأموران انتظامی شهرستان زاهدان نیز در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک تیم دیگر از این باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی را که به وسیله سه دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حوالی منطقه «کوله سنگی» این شهرستان در حال انتقال مقادیر قابل توجهی مواد افیونی بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی گفت: سوداگران مرگ که با ورود به منطقه کمین پلیس، خودرو را در محاصره مأموران انتظامی دیدند و با تیراندازی قصد فرار از محل را داشتند که با اقدام به موقع و عکس العمل سریع تکاوران پلیس هر سه خودروی آنها توقیف و ۶ سوداگر مرگ دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات و در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان ۷۰۵ کیلو و ۵۵۰ گرم انواع مواد افیونی شامل: ۶۸۶ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک و ۱۹ کیلو ۱۰۰ گرم حشیش بهمراه ۲ قبضه سلاح کلاش و ۸۵ فشنگ جنگ کشف شد. در مجموع یک تن و ۱۵۸ کیلو و ۱۹۰ گرم مواد افیونی کشف شده و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز