افتتاح ۱۱ مدرسه در سیستان و بلوچستان به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۱۱۵۸۶۵
با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و از طریق ویدئو کنفرانس، تعداد ۷۴ پروژه در قالب ۸۹۳ کلاس درس در سراسر کشور به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح و مورد بهره بردای قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و از طریق ویدئو کنفرانس تعداد ۷۴ پروژه در قالب ۸۹۳ کلاس درس در سراسر کشور به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح و مورد بهره بردای قرار گرفت.

 در استان سیستان و بلوچستان این مراسم که با حضور مهندس سرحدی نیا مدیرکل نوسازی مدارس استان و سایر مسئولین برگزار شد تعداد ۱۱ پروژه مورد بهره بردای قرار گرفت.

رضا سرحدی نیا مدیرکل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان در این مراسم طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش حاج قاسم میرحسینی گفت : باعث افتخار ماست که اولین مدرسه به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را در کشور را همزمان با سالگرد شهادت همرزم شهیدش حاج قاسم میرحسینس در روستای قلعه کنگ زهک که زادگاه این شهید عزیز است افتتاح کنیم.

وی افزود: همچنین افتخار داریم که امروز ۱۱ پروژه آموزشی با ۷۸ کلاس درس را در استان سیستان و بلوچستان مزین به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز