کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۱۱۷۶۳۲
کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری ۹ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۱۱ کیلو مواد مخدردر درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهارکرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های ایرانشهر و بمپور با اشراف اطلاعاتی، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد مخدر را که قصد انتقال ۲ محموله بزرگ مواد افیونی از شهرستان های مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه مأموران انتظامی شهرستان بمپور در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه، یک تیم از این باند قاچاق را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵، در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در حوالی شهر " نوکچوب " این شهرستان بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، زمین گیر و خودروهای آنها توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: طی این عملیات هر ۵ قاچاقچی دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیف شده از آنها ۳۷۵ کیلو و ۶۷۵گرم کیلو گرم تریاک به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش و ۱۲۰ فشنگ جنگی کشف شد.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات، شب گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر نیز یک تیم دیگر از این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی را که به وسیله ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در سه راه "نوک آباد" این شهرستان در حال انتقال مقادیری قابل توجهی مواد افیونی بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی بیان کرد: سوداگران مرگ با ورود به منطقه کمین پلیس به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و پس از یک ساعت درگیری شدید، با رها کردن خودروها و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات مقتدرانه، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر با تلاش و سرعت عمل خود، ۴ نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی ۶۳۵ کیلو و ۹۵۵ گرم تریاک را به همراه یک قبضه سلاح کلاش و ۶۰ فشنگ جنگی کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در مجموع یک تن و ۱۱کیلو و ۶۳۰گرم تریاک کشف شده است، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری متهمان متواری ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز