دستگیری ۴ شرور مسلح در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۱۱۷۷۸۳
دستگیری ۴ شرور مسلح در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با هوشیاری تکاوران قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار 4 شرور و سارق مسلح جاده ای در محور مواصلاتی زاهدان به خاش دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری استان در هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی "زاهدان به خاش" به یک دستگاه خودروی  پژو 405 با 4 نفر سرنشین مشکوک که بلافاصله با رعایت کلیه جوانب احتیاط با استفاده از علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی افزود: سرنشینان خودرو که خود را محاصره پلیس می دیدند بدون توجه به ایست مأموران با تیر اندازی، قصد فرار از محل را داشتند که با عکس العمل متقابل تکاوران پلیس  و دریک اقدام ضربتی خودروی آنها توقیف و هر 4 سرنشین خودرو دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهمان ،یک قبضه سلاح کلاش به همراه 89عدد تیر جنگی، یک قبضه کلت کمری به همراه 8فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح ساچمه زن وینچستر به همراه 11عدد فشنگ مربوط کشف شد.

سردار طاهری تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهمان دستگیر شده از اشرار و سارقان مسلح سابقه دار استان بوده که قصد سرقت مسلحانه اموال رانندگان خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی را داشتند.

 

نظر شما