در آستانه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی؛

اعضای هیئت نظارت بر انتخابات سیستان و بلوچستان مشخص شدند

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۱۱۹۶۷۷
ملک فاضلی، اسماعیل حسین زهی و فداحسین مالکی به عنوان سه عضو هیئت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای سیستان و بلوچستان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاریبرنا ، 

ملک فاضلی که به عنوان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات سیستان و بلوچستان  معرفی شده است، در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد:  اسماعیل حسین زهی و فداحسین مالکی نمایندگان مردم خاش و زاهدان در مجلس شورای اسلامی دیگر اعضای هیئت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند که صلاحیت کاندیداها را مشخص می کنند.

فاضلی اذعان کرد: نظارت بر اجرای درست قوانین و دستور العمل های انتخابات شوراها از مهم ترین وظایف هیئت نظارت است تا بتوانند مشارکت حداکثری را در جامعه فراهم کنند.
 
وی با بیان این که برنامه های اجرایی این هیئت از فردا آغاز می شود، ادامه داد: چارچوب قانون شوراها ویژگی های اعضای شورای شهر و روستا را مشخص کرده است که ضمن سنجش این موارد، میزان توانمندی افراد و اثرگذاری آن ها در جامعه نیز بررسی می شود.
 
رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان با اشاره به این که مهم ترین اولویت شوراها باید جامعه و حل مشکلات مردم باشد، افزود: وقتی در پی اعتماد مردم مسئولیتی به فردی واگذار می شود، باید نسبت به آن جامعه متعهد باشد و با تلاش و پشتکار در راستای کاهش مشکلات جامعه و جلب رضایت مردم گام بردارد.

 

نظر شما