۱۰۳ زندانی جرائم غیرعمد در سیستان و بلوچستان آزاد شدند

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۸:۲۱
کد خبر: ۱۱۲۲۰۵۹
۱۰۳ زندانی جرائم غیرعمد در سیستان و بلوچستان آزاد شدند
مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰۳ زندانی جرائم غیرعمد این استان از ابتدای سالجاری تاکنون به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عبدالحسین سجادی اظهارداشت: مبلغ کل بدهی این زندانیان ۴۵۵ میلیارد ریال بود که ۴۰۴ میلیارد ریال آن گذشت شاکیان است که رقم بسیار بالایی در کشور محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: همچنین برای آزادی این زندانیان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل ستاد دیه کشور کمک شده‌است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان بیان کرد: این زندانیان دارای جرایم غیرعمد شامل تصادف منجر به پرداخت دیه، قتل شبه عمد، محکومان مالی و بدهکاران مهریه هستند که با استفاده از اعتبارات و کمک‌های بلاعوض ستاد دیه آزاد شدند.

وی اظهارداشت: هم‌اینک ۵۵ نفر از زندانیان زاهدان به دلیل بدهی مهریه در زندان بسر می‌برند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان بیان کرد: شماره حساب‌ ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت و شماره حساب ۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت به نام ستاد دیه این استان آماده دریافت کمک‌های مردمی افراد خیر و نیک اندیش است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند از طریق سایت نمایندگی به نشانی www.sabipro.ir و شماره تماس‌های ۰۵۴۳۳۴۵۲۲۹۳ یا مراجعه به دفتر نمایندگی واقع در زاهدان، بلوار بهداشت، روبروی معاینه فنی خودرو جنب منازل مسکونی اداره زندان با فعالیت‌های این نمایندگی و نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

سجادی از مردم نیکوکار سیستان و بلوچستان خواست تا با همدلی و بخشش در راه خداوند، همیشه و در همه جا گره گشای مشکلات همشهریان و مستمندان باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز