زرآباد سیستان وبلوچستان گرمترین شهر کشور در شبانه روز گذشته

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۲:۱۰
کد خبر: ۱۱۲۲۷۵۸
زرآباد سیستان وبلوچستان گرمترین شهر کشور در شبانه روز گذشته
معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در حالی هفته گذشته دمای هوا در زرآباد تا ۶.۶ درجه سلسیوس کاهش یافت و سرمای کم سابقه خسارت گسترده ای به باغات موز این شهر بندری وارد کرد که حالا دمای این شهر به بالاترین مقدار از زمان شروع زمستان رسید و گرمترین شهر کشور شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمود دیانتی افزود: در شبانه روز گذشته دمای زرآباد در جنوب استان به ۳۰.۳ درجه سلسیوس رسید و گرمترین روز این شهر از آغاز زمستان را رقم زد.

وی اظهار کرد: پس از زرآباد، شهرهای قصرقند و راسک با دمای ۲۹.۳ درجه سلسیوس به صورت مشترک دومین شهرهای گرم کشور در شبانه روز گذشته شدند.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: افزایش دما در روزهای اخیر فقط به نواحی ساحلی و جنوبی استان محدود نشده است بلکه زاهدان نیز در شبانه روز گذشته با افزایش دما مواجه بوده به طوریکه بیشینه دمای این شهر به ۲۳.۸ درجه سلسیوس رسید و چهارمین مرکز استان گرم کشور شد.

دیانتی اضافه کرد: بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی انتظار می رود گرمای هوا در نیمه جنوبی و سواحل استان تا اواخر هفته ادامه داشته باشد اما از روز جمعه به تدریج روند کاهش دما در این منطقه انتظار می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز