کشف ۲۰۰ دستگاه بیت کوین غیرمجاز در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۱:۵۳
کد خبر: ۱۱۲۳۰۲۶
کشف ۲۰۰ دستگاه بیت کوین غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰۰ دستگاه ماینر از ۱۰ مرکز استخراج بیت کوین غیرمجاز طی سومین مانور سراسری و پنجمین مانور استانی اصلاح شبکه توزیع نیروی برق در این استان شناسایی و جمع‌آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، خلیل عوض زاده با بیان اینکه کشف این تعداد ماینر باعث صرفه جویی ۴۰۰ کیلو وات انرژی شده است تصریح کرد: جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز از جمله محورهای مهم تعیین شده برای کاهش مصرف برق و کمک به کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه شناسایی مراکز رمز ارز غیرمجاز همچنان ادامه دارد افزود: شهروندان سیستان و بلوچستان می‌توانند با شماره‌گیری سامانه ۱۲۱ اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق، نسبت به معرفی مراکز و اشخاص استفاده کننده از برق غیرمجاز اقدام کرده و از پاداش تا سقف ۲۰ میلیون تومان این شرکت بهره‌مند شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طی مانور اصلاح شبکه توزیع نیروی برق سه هزار و ۷۴۶ انشعاب غیرمجاز با صرفه جویی ۱۸.۷۳۰ مگاوات انرژی جمع‌آوری شد اظهارداشت: طی این مانور ۲۳۱ کنتور اصلاح و تعویض و ۴۵۴ کنتور خراب و دستکاری شده شناسایی شد که در این بخش ۶۹۳ کیلو وات صرفه جویی انرژی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۹ هزار و ۵۰۰ لامپ روشنایی به میزان مصرف روشنایی تعدیلی ۲.۹۴۵ مگاوات در مانور اصلاح شبکه توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تعدیل شد خاطرنشان کرد: مجموع انرژی صرفه جویی شده در این مانور ۲۲.۷۵ مگاوات بوده است.

عوض زاده با بیان اینکه مانور اصلاح شبکه توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ دیماه با حضور ۱۲۱ تیم فعال ( ۹۱ تیم اصلاح انشعاب و ۳۰ تیم تعدیل بار) متشکل از ۵۵۸ نفر برگزار شد ادامه داد: هدف از برگزاری این مانور اصلاح معایب شبکه توزیع برق، افزایش پایداری شبکه و مبارزه با مصارف غیر متعارف و رمز ارزهای غیرمجاز است.

 

نظر شما
پرونده ویژه