سیستان و بلوچستان قهرمان تیمی دوی صحرانوردی کشور شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۸:۲۵:۲۳
کد خبر: ۱۱۲۴۷۱۶
سیستان و بلوچستان قهرمان تیمی دوی صحرانوردی کشور شد
مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور، به همت اداره کل ورزش و جوانان استان و منطقه آزاد تجاری چابهار و با حضور رئیس فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران به میزبانی شهرستان چابهار استارت خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  صبح  (جمعه سوم بهمن ماه 99) مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور، به همت اداره کل ورزش و جوانان استان و منطقه آزاد تجاری چابهار و با حضور صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران، ادهم کرد مدیر کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، چاکرزهی معاون منطقه آزاد تجاری چابهار، رستم زهی رئیس هیئت دوومیدانی استان و جمعی از مسئولین به میزبانی شهرستان چابهار استارت خورد.

 این مسابقات در بخش آقایان پیگیری شد که نفرات و تیم های برتر پس از رقابت های حساس مشخص شدند.

دوندگان شایسته استان سیستان و بلوچستان توانستند در رقابتی تنگاتنگ با دوندگان تهران، مقام قهرمانی تیمی کشور را به دست آورده و کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند.

نتایج تیمی مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور؛

 سیستان و بلوچستان

 تهران

 آذربایجان شرقی

 نتایج انفرادی مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور؛

 محمد جعفر مرادی/ تهران

 منصور بیات/ البرز

 مرتضی بیرانوند/ لرستان

 در پایان مسابقات بخش آقایان، کاپ و مدال‌های نفرات و تیم های برتر توسط رئیس فدراسیون دوومیدانی کشور، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، چاکرزهی معاون منطقه آزاد تجاری چابهار و رستم زهی رئیس هیئت دوومیدانی استان اهدا گردید.

در ادامه مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور، بانوان دونده کشور با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا نفرات برتر این بخش نیز مشخص شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز