رییس فدراسیون دوومیدانی کشور:

عملکرد هیات دو ومیدانی سیستان و بلوچستان ممتاز است

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۸:۳۳:۱۰
کد خبر: ۱۱۲۴۷۲۴
عملکرد هیات دو ومیدانی سیستان و بلوچستان ممتاز است
رییس فدراسیون دوومیدانی کشور گفت: عملکرد و فعالیت‌های هیات دوومیدانی سیستان و بلوچستان نسبت به سایر هیات‌های سطح کشور بسیار ممتاز و ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، هاشم صیامی شامگاه درآیین افتتاحیه میزبانی رقابت‌های دوی صحرانوردی قهرمانی کشور به میزبانی چابهار اظهارداشت:پیست‌های تارتان ساخته شده در شهرستان‌های سراسر سیستان و بلوچستان از بهترین پیست‌های دوومیدانی کشور است.

وی افزود: وجود ورزشکاران دوومیدانی کار مستعد و با ظرفیت سیستان و بلوچستان در ماده‌های استقامت و ماراتن باعث شده تا فدراسیون میزبانی این رقابت‌های مهم را به این استان دهد.

رییس فدراسیون دوومیدانی کشور بیان کرد: میزبانی این رقابت‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده که نشان از مدیریت اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بویژه مدیران منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز گفت: حضور بیش‌از ۴۲ ورزشکار دوومیدانی کار که مدال‌های آسیایی و جهانی در کارنامه دارند نشان از کیفیت بالای رقابت‌های  دوی صحرانوردی قهرمانی کشور است.

ادهم کرد زابلی افزود: میزبانی این‌گونه رقابت‌ها که در سطح ملی برگزار می‌شود فرصت طلایی بوده تا ورزشکاران مستعد و نخبه سیستان و بلوچستان در کنار قهرمانان بزرگ ایران قرارو تجربه‌های ناب کسب کنند.

وی از وجود استعدادها و ظرفیت دوندگان شایسته شمال و جنوب سیستان و بلوچستان در ماده‌های استقامت و ماراتن خبر داد که در آینده نزدیک با حمایت فدراسیون جواز حضور در انتخابی تیم‌های ملی دوومیدانی کشور را کسب خواهند کرد.

 رقابت‌ها دوی صحرانوردی قهرمانی کشور از سوم تا پنجم بهمن ۹۹ به میزبانی شهرستان ساحلی و زیبای چابهار در حال برگزاریست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز