افزون‌بر ۳۵۰ کیلوگرم مرفین در منطقه مرزی میرجاوه کشف شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۵:۲۵:۱۶
کد خبر: ۱۱۲۵۱۰۶
افزون‌بر ۳۵۰ کیلوگرم مرفین در منطقه مرزی میرجاوه کشف شد
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: افزون‌بر۳۸۳ کیلوگرم مرفین در منطقه مرزی میرجاوه توسط مرزبانان هنگ مرزی این شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد ملاشاهی اظهارداشت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق موادمخدر، مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال محموله از منطقه عمومی "تگور" این شهرستان به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: مرزداران فرماندهی میرجاوه با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی سیستان و بلوچستان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با اجرای طرح مهار و کنترل و پایش منطقه، قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست صادر کردند که قاچاقچیان بدون توجه به دستور ماموران، سعی داشتند که با خودرو از محل متواری شوند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب ماموران، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و با برجا گذاشتن خودرو از محل گریختند.

وی خاطرنشان کرد: مرزداران در این عملیات موفق شدند در پاک سازی منطقه ۳۸۳ کیلوگرم مرفین را کشف کنند.

سردار ملاشاهی با اشاره به یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی میرجاوه افزود: در عملیاتی جداگانه مرزداران هنگ مرزی میرجاوه توانستند در بازرسی از خودروهای عبوری ضمن دستگیری ۲ نفر و توقیف یک خودرو،۲۰ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

 

نظر شما