رییس اداره برق ایرانشهر خبر داد:

افتتاح سامانه هوشمند مرکز اتفاقات ۱۲۱ توزیع برق ایرنشهر

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۷:۲۹
کد خبر: ۱۱۲۵۹۹۸
افتتاح سامانه هوشمند مرکز اتفاقات ۱۲۱ توزیع برق ایرنشهر
وحید حدادی پور گفت: سامانه هوشمند مرکز اتفاقات ۱۲۱ توزیع برق ایرنشهر با حضور مدیر مرکز کنترل فوریت های این شرکت افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، وحید حدادی پور، رئیس اداره برق ایرانشهر با بیان این که پیوستن برق این منطقه به مرکز ۱۲۱ زمینه‌ساز ارتقا سطح رضایت‌مندی و تکریم مردم خواهد بود، بیان کرد: از این پس تمام تماس‌های تلفنی برای گزارش وقوع حادثه یا درخواست اطلاع‌رسانی در خصوص مشکلات احتمالی، به شکل خودکار ضبط شده و بر اساس روال موجود، تا زمان رفع مشکل و پاسخگویی دقیق به مشترک یا مشترکین، پیگیری خواهد شد.

وی افزود: بعد از تلاش‌های گسترده، مدیریت برق ایرانشهر نیز تحت پوشش مرکز این شرکت قرار گرفت.

رئیس اداره برق ایرانشهر با اشاره بر لزوم تکریم مناسب مردم به‌‌ عنوان یکی از شاخص‌های مهم مد نظر در این شرکت، اضافه کرد: کاهش زمان انتظار برای برقراری تماس‌های اضطراری در خصوص اتفاقات برق، کاهش زمان پاسخگویی به تماس‌ ها، ضبط مکالمات و امکان پیگیری کامل تماس‌های برقرار شده، افزایش قابل توجه سرعت در رفع اشکالات احتمالی ناشی از بروز حوادث و ارتقا سطح پایداری شبکه توزیع برق، از جمله مزایای این اقدام است.

وی تصریح کرد: با پیوستن برق منطقه ایرانشهر به مرکز فوریت ۱۲۱، امیدوار هستیم شاهد افزایش سطح رضایت‌مندی مردم و همچنین ارتقا هرچه بیشتر سطح کمی و کیفی خدمات در حوزه اتفاقات برق به ساکنان این منطقه باشیم.

 

نظر شما