دستگیری ۲ آدم ربا و رهایی گروگان ۳۴ ساله در سراوان

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۰:۲۹:۵۷
کد خبر: ۱۱۲۶۷۰۸
دستگیری ۲ آدم ربا و رهایی گروگان ۳۴ ساله در سراوان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان عاملان آدم ربایی جوانی ۳۴ ساله در شهرستان سراوان دستگیر و فرد ربوده شده به آغوش خانواده خود برگشت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری  اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر ربایش یکی شهروند سراوانی در آذرماه سال جاری در این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان سراوان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران زبده پلیس مبارزه با جرایم جنایی با حضور در محل ربایش در بررسی های اولیه دریافتند عاملان این ارتکاب خشن با ورود به منزل جوانی ۳۴ ساله وی ربوده و متواری می شوند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی و فنی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با توجه به اینکه آدم ربایان بطور مداوم مخفیگاه خود را تغییر می دادند درنهایت با آگاهی از محل اختفای آنان و نگهداری فرد ربوده شده با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه ضمن رهایی فرد ربوده و بازگشت وی با آغوش خانواده، آدم ربایان را که ۲نفر بودند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه علت و انگیزه این اقدام خشن اختلاف قبلی و مالی آدم ربایان با شاکی بوده، خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز