۱۴۲ طرح گرامیداشت دهه فجر در تفتان سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۰۹:۲۶:۵۲
کد خبر: ۱۱۲۷۸۹۹
۱۴۲ طرح گرامیداشت دهه فجر در تفتان سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تفتان سیستان و بلوچستان گفت:۱۴۲ طرح و پروژه مختلف به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسن دهمرده در نشست ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر تفتان اظهارداشت: با بهره برداری از طرح‌ها زمینه اشتغال ۱۵۸ نفر در این شهرستان فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح‌ها با اعتباری افزون‌بر ۱۲۹ میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال در بخش‌های عمرانی، بهداشت و درمان، کشاورزی و دامپروری، آبخیزداری، شیلات، آبرسانی، خدماتی و طرح‌های اشتغالزایی به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تفتان تصریح کرد: ۲۸ برنامه از قبیل نواختن زنگ انقلاب، برگزاری رژه موتوری، مسابقه نقاشی و خیاطی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاه‌های مختلف، جشن‌های انقلاب و رقابت‌های ورزشی در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی خیور معاون مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با اشاره به اعلام آمادگی این اداره‌کل در جهت حمایت و اجرایی شدن برنامه‌های دهه فجر تفتان اظهارداشت: در راستای باشکوه برگزار شدن برنامه‌های این شهرستان در کنار دستگاه‌های اجرایی خواهیم بود.

مولوی رضا هاشمزهی امام جمعه موقت شهر نوک آباد نیز در این نشت گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر در تفتان باید هرچه با شکوه‌تر برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز