دستگیری ۶نفر به جرم شرارت و اتهام قتل و ۱۰ سارق در زاهدان

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۳:۱۰
کد خبر: ۱۱۲۷۹۵۰
دستگیری ۶نفر به جرم شرارت و اتهام قتل و ۱۰ سارق در زاهدان
سرپرست انتظامی شهرستان زاهدان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و دستگیری 6نفر به جرم شرارت و اتهام قتل و 10 سارق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمود سعادتی اظهار کرد: در راستای ارتقاء احساس امنیت اجتماعی در بین مردم و برخورد قاطع با فروشندگان مواد افیونی وسارقان، طرح پاکسازی نقاط آلوده در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان زاهدان فرماندهی قرار گرفت.

وی  افزود: ماموران پلیس های تخصصی و تیم های متشکل از عوامل کلانتری و پاسگاه شهرستان زاهدان پس از شناسایی محله های آلوده به فروش مواد مخدر و پاتوق سارقان با انجام اقدامات پلیسی،4 نفر متهم به قتل،10 سارق و 23 نفر معتاد متجاهر،2 شرور  و 8 نفر خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

سرپرست فرمانده انتظامی زاهدان بیان کرد: ماموران پلیس در اجرای این طرح موفق به کشف یک دستگاه خودرو سرقتی، دو دستگاه موتور سیکلت سرقتی، کشف مقدار 18 کیلو مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک ،11 دستگاه گوشی ساده، و .... کشف شد.

این مقام انتظامی با تقدیر از همت همکاران و اجرای صحیح و به موقع ماموریت از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک ، موضوع را با پلیس 110 در میان بگذارند تا اقدامات لازم انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز