کشف ۱۳میلیارد ریال اموال مسروقه در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۱:۱۲
کد خبر: ۱۱۳۱۹۶۴
کشف ۱۳میلیارد ریال اموال مسروقه در سیستان و بلوچستان
با دستگیری عاملان ۹۶فقره سرقت در جنوب شرق کشور، ۱۳میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  سردار احمد طاهری گفت: در 48ساعت در بررسی پرونده های سرقتها، 86نفر از عاملان سرقتها شناسایی  و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس استان در این مدت 2باند سرقت مسلحانه و به عنف در شهرستانهای "سراوان و ایرانشهر" را منهدم و ضمن دستگیری 12نفر از عاملان آن، تعداد 8قبضه سلاح و مقادیری مهمات جنگی نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در این بازه زمانی با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی استان در دایره جنائی، 2فقره پرونده قتل در استان نیز کشف شد، بیان داشت: در این رابطه 6نفر از عاملان آن دستگیر و در بازرسی از آنان 3قبضه سلاح غیر مجاز بکار رفته در ارتکاب جرم نیز کشف و تحویل قانون شد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در 2روز عملیات انجام شده توسط پلیس استان 96فقره انواع سرقت شامل، 13فقره سرقت منزل، 12فقره اماکن عمومی، 2فقره سرقت مغازه، 6دستگاه خودرو مسروقه، 26فقره سرقت داخل خودرو و قطعات آن، 6فقره قاپ زنی، 2فقره سرقت احشام و 29فقره سایر سرقتها کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ارزش 13میلیارد ریالی اموال مسروقه کشف شده تصریح کرد: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز