مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان توجه ویژه ای به جوانان دارد

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۸:۱۷
کد خبر: ۱۱۳۱۹۸۴
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان توجه ویژه ای به جوانان دارد
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت : توجه به جوانان و حمایت از آنها یکی از اولویتهای مدیرکل ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، وحدت رضا شکوری در گفتگو با خبرگزاری برنا اظهار داشت : بمناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های فرهنگی – ورزشی بسیاری در سطح استان برگزار می شود .

وی با اشاره به توجه مدیرکل ورزش و جوانان به حوزه جوانان بیان داشت : در همین ایام 4 خانه جوان در شهرستانهای خاش ، سراوان ، سرباز و هیرمند جهت استفاده جوانان افتتاح می شود و آمار خانه های جوان استان به 9 خانه می رسد که این خود نشان از توجه مدیرکل ورزش و جوانان استان به جوانان و حمایت از آنها دارد.

وی افزود : با رای زنی و دفاع مدیر کل ورزش و جوانان استان از طرح های سمنهای استان ، تعداد 9 طرح ملی از سمنهای استان به ارزش 454 میلیون تومان مورد حمایت مالی وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت که تا کنون در استان سابقه نداشته است .

شکوری با اشاره به مشکل اشتغال جوانان بیان کرد : وزارت ورزش و جوانان با همکاری صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت در سال جاری مبلغ 1 میلیارد و 700میلیون تومان به جوانان تسهیلات اشتغالزایی اعطا نموده است .

وی با اشاره به اهمیت ستاد های ساماندهی امور جوانان جهت رفع مشکلات جوانان افزود : در سال جاری تعداد 84 ستاد ساماندهی امور جوانان و 67 کمیته تخصصی با حضور اعضای ستاد جهت بررسی مشکلات جوانان در سطح استان برگزار شده است که از نظر برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان در کشور حایز رتبه برتر شده ایم.

وی افزود : سمنهای استان سیستان و بلوچستان در بحث مبارزه با ویروس کرونا و رزمایش کمک های مومنانه به خوبی عمل کردند و بیش از 36000 پک بهداشتی و بسته های معیشتی را بین افراد نیازمند استان توزیع کردند .

شکوری بیان کرد : با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان مرتضی براهویی رئیس مجمع سمن های استان بعنوان هیات مدیره مجمع ملی سازمانهای مردم نهاد جوانان کشور راه یافت که این افتخاری بزرگ برای جوانان استان است .

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به تاسیس مجمع خیرین ازدواج در سال جاری بیان کرد : با همکاری دستگاه های دیگر و خیرین تعداد 2578 سری جهیزیه توسط مجمع خیرین ازدواج به زوج های جوان اهدا گردید .

وی به نقش پررنگ سازمانهای مردم نهاد در جامعه اشاره کرد و افزود : در حال حاضر تعداد 182 سمن دارای اعتبارنامه از وزارت ورزش و جوانان در حوزه های مختلف در سطح استان مشغول فعالیت هستند . که از این تعداد 34 سمن امسال تاسیس شده است .

وی افزود : مدیرکل ورزش و جوانان استان به امورات جوانان توجه ویژه ای دارد و هر هفته سه شنبه ها وقت خود را جهت رسیدگی به مشکلات و امورات جوانان اختصاص داده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز