دستگیری قاتل جوان ایرانشهری پس از ۳سال زندگی مخفیانه

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۱۳۲۲۳۷
دستگیری قاتل جوان ایرانشهری پس از ۳سال زندگی مخفیانه
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از شناسایی ودستگیری قاتل جوان ۲۲ساله ایرانشهری پس از ۳سال فرار از وقوع جنایت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسن کیخا با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی که نشان می‌دهد ماموران انتظامی این شهرستان در روبه روی پلیس راه قدیم ایرانشهر اقدام به تیراندازی به سمت مردم کرده اند بیان کرد: به هیچ عنوان این خبر ومحتوای کلیپ منتشرشده صحت نداشته و قویا تکذیب میگردد .

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در تشریح جزئیات این خبر افزود: درتاریخ ۱۴ خردادماه سال ۱۳۹۶ در پی قتل مسلحانه ی جوان۲۲ ساله در بخش دامن شهرستان ایرانشهر موضوع از همان لحظه ی وقوع حادثه به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

وی گفت: با حضور کاراگاهان پلیس آگاهی درمحل وقوع جرم وانجام تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول به دلیل اختلافات قبلی باشلیک سلاح کلاش به قتل رسیده ومتهم از محل متواری می شود .

کیخا ادامه داد: با تحقیقات وبررسی های انجام شده ضارب اصلی که پسرعمه مقتول (بستگان)که جوانی۲۶ساله می باشد شناسایی وتحقیقات برای دستگیری وی آغاز شد .

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: قاتل به طور متوالی در۲ استان شمالی وغربی کشور زندگی پنهانی داشته که پس از۳سال از مخفیگاه خود خارج می شود که با اشراف اطلاعاتی پلیس مخفیگاه قاتل در شهرستان ایرانشهر شناسایی و در یک اقدام ضربتی متهم را دستگیر می کنند.

وی افزود: برخلاف مقاومت متهم و همراهان وی از جمله یک زن (آنچه که در کلیپ مشاهده میشود )برای جلوگیری از دستگیری وانتقال عامل قتل مامورین به منظور تحت کنترل درآوردن اوضاع اقدام به تیراندازی هوایی می نمایند و در نهایت با اقتدار پلیس قاتل دستگیر شده توسط ماموران به مقر پلیس آگاهی شهرستان منتقل می شود و در بازرسی از محل یک قبضه صلاح کلت کمری دوعدد خشاب ومقادیری فشنگ جنگی کشف وضبط گردید .

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی چیزی برای کتمان حقیقت نداشت و به قتل پسر دایی خود اعتراف وانگیزه قتل را انتقام جویی به دلیل اختلافات قبلی عنوان کرد.

 

نظر شما