با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان،

سالن چند منظوره ورزشی علی آباد شهرستان سرباز به بهره‌برداری رسید

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۳:۲۲:۲۳
کد خبر: ۱۱۳۲۸۷۶
سالن چند منظوره ورزشی علی آباد شهرستان سرباز به بهره‌برداری رسید
بمناسبت گرامیداشت چهل دومین سالگرد پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی ایران، پروژه مهم و استراتژیک سالن چند منظوره ورزشی علی آباد شهرستان سرباز با حضور جمشید تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان افتتاح به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  در آئین افتتاح این سالن چند منظوره ورزشی، احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان و هیات همراه، فرمانداران، ائمه جماعات، روسای ادارات ورزش و جوانان جنوب استان، اعضای شورای اداری، بخشدار، دهیاران، جمعی از مسئولین کشوری و استانی، معتمدین، ریش سفیدان و ورزشکاران نیز حضور داشتند.

پروژه سالن چند منظوره ورزشی علی آباد شهرستان سرباز یکی از سالن های مدرن با تیپ 1800 در فضای با زیربنای 1800 متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تکمیل شده است که امروز در #هفتمینروزدههمبارکفجر به مورد بهره برداری رسیده است.

 با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر 6000 نفر در قالب 500 خانوار از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد.

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر بیش از 14 پروژه مهم حوزه ورزش و جوانان با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال در سراسر استان سیستان و بلوچستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و همچنین تجهیز بیش از 19 خانه ورزش روستایی با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان با آغاز دهه مبارک فجر استارت خورده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز