با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان؛

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای مومان وسط شهرستان کنارک افتتاح شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۸:۵۶
کد خبر: ۱۱۳۳۶۶۷
زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای مومان وسط شهرستان کنارک افتتاح شد
پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای مومان وسط شهرستان ساحلی کنارک با حضور جمشید تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان در جمع پر شور نوجوانان و جوانان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ، در آئین افتتاح این پروژه، معین الدین سعیدی نماینده مردم شریف چابهار در مجلس  شورای اسلامی، ابوذر کوثری معاون سیاسی، اجتماعی استاندار، ادهم مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و هیات همراه، شهرکی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد تجاری چابهار، معاون فرماندار، ائمه جماعات، امیری رئیس اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای اداری، بخشدار، دهیاران، جمعی از مسئولین، معتمدین، ریش سفیدان و ورزشکاران نیز حضور داشتند.

 پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال  روستای مومان وسط کنارک که بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌، دهیاری و منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار و همچنین فرمانداری این شهرستان در فضای با زیربنای 1350 متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ 5000 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در سال 98 شروع شده که امروز در #هشتمینروزدههمبارکفجر به مورد بهره برداری رسید.

 با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر 2000 نفر در قالب 500 خانوار و حدود 6 روستا از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز