دستگیری قاتل مسلح در سراوان

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۱۳۷۴۱۱
دستگیری قاتل مسلح در سراوان
عامل قتل مرد سراوانی که 3 سال زندگی مخفیانه داشت سرانجام به دام افتاد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، در مرداد ماه سال ۹۶ و در پی قتل مسلحانه مردی ۴۰ ساله در یکی از محلات شهرستان سراوان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

قاتلی که در سراوان یک مرد را تیرباران کرده بود پس از سال ها فرار گرفتار قانون شد.فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان درباره دستگیری عامل قتل مسلحانه مرد ۴۰ ساله سراوانی پس از ۳ سال فرار گفت.

سردار “احمد طاهری اظهار داشت: در مرداد ماه سال ۹۶ و در پی قتل مسلحانه مردی ۴۰ ساله در یکی از محلات شهرستان سراوان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با برسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که یکی از هم محلیان این مرد، به دلیل اختلافات طایفه ای، با شلیک سلاح کلاش او را به قتل رسانده و سپس از طریق مرز‌های شرقی، به کشور همسایه گریخته است.

شناسایی محل اختفاء

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که درصدد دستگیری، این قاتل فراری بودند چند روز قبل اخباری مبنی بر تردد مجدد او در سطح شهرستان دریافت و شناسایی محل اختفاء و دستگیری او را دستور کار خود قرار دادند.

سردار طاهری بیان داشت: سرانجام با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه قاتل در یکی از روستا‌های شهرستان سراوان شناسایی و متهم صبح روز گذشته طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ۳ سال فرار دستگیر شد.

او با اشاره به اعتراف متهم ۴۳ ساله به این جنایت خاطر نشان کرد: قاتل پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز