انهدام باند ۵ نفره سارقان منازل مسکونی در سراوان

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۲:۵۵
کد خبر: ۱۱۳۸۳۹۴
انهدام باند ۵ نفره سارقان منازل مسکونی در سراوان
فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از دستگیری و انهدام باند 5 نفره سارقان منازل مسکونی وکشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ داریوش سرگلزائی در تشریح این خبراظهار داشت: در راستای طرح ضربتی ذوالفقار و کنترل زندانیان سابقه دار، با کسب اخباری مبنی بر اینکه باند 5 نفره ای از سارقان سابقه دار آزاد شده از زندان اقدام به سرقت منازل شهروندان و فروش اموال مسروقه در سطح شهر می نمایند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی دریافتند که سارقان پس از سرقت، اقدام به جابه جایی اموال مسروقه به منزل احدی از شهروندان می نمایند که بلافاصله با شناسایی کامل اعضای باند و محل نگهداری اموال مسروقه و اخذ مجوز قضایی تعداد دو اکیپ از مأموران زبده اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان به محلهای از قبل شناسایی شده اعزام و در عملیات های جداگانه ای تمامی اعضای این باند سابقه دار را در مخفیگاهایشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان ادامه داد در بازرسی از مخفیگاه متهمان، بیش از یک میلیارد ریال اقلام اموال مسروقه کشف شد.

سرگلزائی با اشاره به اعتراف سارقان به 8 فقره سرقت منزل خاطر نشان کرد در این راستا متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز