جمع آوری ۹۰۶ انشعاب غیرمجاز برق در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۳:۵۶
کد خبر: ۱۱۴۰۶۶۹
جمع آوری ۹۰۶ انشعاب غیرمجاز برق در سیستان و بلوچستان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: طی برگزاری چهارمین مانور سراسری مقابله با دستگاه‌های تولید رمز ارز، انشعابات برق غیرمجاز و تعدیل و تنظیم روشنایی معابر، ۹۰۶ انشعاب غیرمجاز برق از سطح ۲۳ امور توزیع برق این استان شناسایی و جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، خلیل عوض زاده اظهار داشت: اصلاح و تعویض ۳۴۷ کنتور برق و شناسایی ۲۹۸ کنتور خراب و دستکاری شده از دیگر اقدامات انجام شده در این مانور است.

وی با بیان اینکه شناسایی مراکز غیر مجاز رمز ارز یکی از محورهای عملیاتی این مانور است افزود: ۲ مرکز غیر مجاز استخراج بیت کوین در این مانور شناسایی شد که تعداد ۱۱ دستگاه ماینر غیر مجاز از این مراکز کشف و ضبط شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین در ادامه برگزاری این مانور، ۴۹۸ دستگاه ساعت نجومی تنظیم و هزار و ۱۸۲ لامپ روشنایی تعدیل شد.

وی خاطر نشان کرد: چهارمین اقدام فراگیر جهادی توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان طی روزهای ۳۰ بهمن و یک اسفند ماه برگزار شد و ۹۴ تیم و ۳۲۹ نفر نیرو عملیاتی در این مانور حضور داشتند.

عوض زاده تصریح کرد: نیروهای عملیاتی این شرکت در حالیکه شاهد وزش بادشدید، کاهش کیفیت هوا و شعاع دید افقی در بیشتر مناطق سیستان و بلوچستان بودیم به صورت جهادی در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم این استان فعالیت کردند.

وی اظهار داشت: بالابردن آمادگی نیروهای فنی، کسب مهارت، تمرین مدیریت بحران، افزایش ضریب اطمینان شبکه، افزایش رضایت مندی مشترکین از دیگر مزایای برگزاری این مانور است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز