کشف ۱۱ میلیارد ریال اموال مسروقه در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۴۶۶۶۰
کشف ۱۱ میلیارد ریال اموال مسروقه در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۱۱ میلیارد ریال اموال مسروقه در پی کشف ۸۰ فقره سرقت جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهریاظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با جرائم خشن و پیشگیری از وقوع سرقت‌های خرد و کلان، پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان طی 72 ساعت عملیات با همکاری دیگر رده‌های انتظامی و عملیاتی شهرستان‌‌های استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌ها 82 نفر از عاملان سرقت‌ها را تحت رصد اطلاعاتی قرار داده و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا ماموران انتظامی استان با هماهنگی قضائی طی این مدت موفق به انهدام یک باند سه نفره سرقت مسلحانه خودرو و کشف پنج دستگاه سواری پراید و موتورسیکلت شدند.

وی با بیان اینکه در این مدت چهار نفر از عاملان جرائم خشن به همراه پنج قبضه سلاح جنگی و غیرمجاز کشف شد، بیان داشت: با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت بیش از 11 میلیارد ریال اموال مسروقه از چنگال سارقان رها و به مالباختگان تحویل داده شد.

سرار طاهری با تاکید بر اینکه طی 3 روز عملیات انجام شده توسط پلیس استان مجموعا 80 فقره انواع سرقت شامل، سرقت منزل، سرقت مغازه، اماکن خصوصی، اماکن عمومی،خودرو، موتورسیکلت، سرقت محتویات خودرو و قطعات آن کشف شد، عنوان کرد: کشف 14 دستگاه خودرو مسروقه از دستاوردهای مهم این طرح در بازه زمانی یاد شده بود.

وی با اشاره  به اینکه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر سرقت‌‌های احتمالی و شناسایی مالباختگان ادامه دارد،خاطرنشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به ویژه در برخورد با جرائم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه برای افزایش ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و با مجرمان آن برخورد قاطع و سخت خواهد داشت.

 

نظر شما