پایان کار اشرار مسلح در "مهرستان

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۴:۲۲
کد خبر: ۱۱۴۸۸۷۳
پایان کار اشرار مسلح در مهرستان
فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از دستگیری ۳ شرور مسلح با چندین فقره شرارت و سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ "محمد سرگزی"  اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر مزاحمت‌ها و شرارت‌های متعدد افرادی مسلح در سطح شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی متشکل از ماموران پلیس امنیت عمومی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: با تکمیل تحقیقات تخصصی پلیس و بررسی جرائم و شرارت‌های این افراد از جمله سرقت مسلحانه و راهبندان، حمل سلاح گرم، ایجاد نزاع و درگیری‌های مسلحانه، زورگیری و قدرت نمایی با سلاح و ایجاد رعب و وحشت عمومی، پرونده‌ای جامع تشکیل و با دستور قضائی عملیات دستگیری این افراد آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان ادامه داد: در فرایند رسیدگی به این پرونده مخفیگاه و پاتوق این افراد در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی شد.

سرهنگ سرگزی تصریح کرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی این افراد شرور دستگیر شدند.

او  با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و مقادیری مهمات از مخفیگاه متهمان، خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۶ فقره زورگیری و سرقت مسلحانه در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در پایان با تأکید به برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی از شهروندان خواست تا هرگونه قدرت نمایی و آزار و اذیت اراذل و اوباش در سطح جامعه را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با مجرمان و هنجار شکنان برخود قانونی صورت پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز