کشف بیش از دو تن روغن نباتی احتکاری در زاهدان

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۱۴۸۸۹۶
کشف بیش از دو تن روغن نباتی احتکاری در زاهدان
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی استان، بیش از 2 تن و 215 کیلو گرم روغن نباتی احتکاری در بازرسی از یک منزل در شهر زاهدان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسین علیزاده مقدم داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان، با کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیری قابل توجه ارزاق عمومی در یک منزل مسکونی در شهر زاهدان، بررسی صحت و سقم موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از صحت وسقم موضوع، پس از هماهنگی قضائی روز گذشته به همراه تیمی از بازرسان اداره تعزیرات و اداره صنعت و معدن وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه تیم رسیدگی کننده پرونده در بازرسی از این محل 443 حلب روغن نباتی احتکار شده را به وزن 2 تن و 215کیلو گرم کشف کردند، تصریح کرد: ارزش ریالی کالای احتکاری کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و 439 میلیون ریال برآورد شده است.

علیزاده مقدم خاطر نشان کرد: در این رابطه 2 فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی در خاتمه از شهروندان خواست: هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کرده و خدمتگزاران خود را در این راه یاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز