یک هزار و ۷۳۲ هکتار از اراضی ملی در سیستان و بلوچستان رفع تصرف شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۰:۵۱
کد خبر: ۱۱۵۷۷۸۹
یک هزار و ۷۳۲ هکتار از اراضی ملی در سیستان و بلوچستان رفع تصرف شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و ۷۳۲ هکتار از اراضی ملی در جنوب شرق کشور رفع تصرف و ۱۲۱ پرونده قضایی با جریمه ۹۸۰ میلیارد ریالی در این رابطه تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه جدی پلیس سیستان و بلوچستان با متخلفان اقتصادی، زمین خواران و افرادی که به هر نحوی قصد تصرف اراضی ملی را داشتند طی یک سال گذشته با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط بیش از یکهزار و ۷۳۲ هکتار از اراضی ملی در استان آزاد و رفع تصرف شد.

وی ادامه داد: ارزش اراضی رفع تصرف شده توسط کارشناسان افزون‌بر ۹۸۰ میلیارد ریال برآورده شده که در این رابطه ۱۲۱ فقره پرونده قضائی تشکیل و متخلفان به مراجع قانونی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان همچنین از دستگیری یک شرور سابقه دار در جنوب این استان خبر داد و افزود: با تلاش کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و ایرانشهر شرور تحت تعقیب که اسفندماه سال گذشته با انگیزه قبلی با سلاح کلت کمری به سمت منزل شهروندی در این شهرستان تیراندازی کرده بود در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: اقدام مجرمانه این شرور موجبات رعب و وحشت عمومی را فراهم کرده بود که متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز