راه اندازی سه کشتارگاه مرغ در سیستان و بلوچستان

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۸:۲۷:۴۵
کد خبر: ۱۱۶۰۰۷۷
راه اندازی سه کشتارگاه مرغ در سیستان و بلوچستان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای تامین نیاز مرغ استان و جلوگیری از کمبود سه کشتارگاه مرغ در استان راه اندازی شده و یک کشتارگاه دیگر نیز در حال ساخت است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ماندانا زنگنه در نشست تنظیم بازار استان سیستان و بلوچستان افزود: سه کشتارگاه در شهرستان‌های زابل، زاهدان و ایرانشهر راه‌اندازی شده و یک کشتارگاه در خاش در حال ساخت و راه‌اندازی است.

وی خاطر نشان کرد: این نشست به منظور هماهنگی و اتخاذ یک تصمیم واحد در ارتباط با مشکل مرغ تشکیل شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم باید از عواملی که باعث ایجاد تنش و حاشیه سازی می شود جلوگیری کنیم چراکه بدخواهان سعی دارند از این شرایط برای آسیب رساندن به نظام و دولت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: مردم در الویت قرار دارند و نباید نگران باشند چرا که ما همه تلاش خود را برای تامین اقلام اساسی انجام می‌دهیم.

زنگنه ادامه داد: نظارت بر تولید و توزیع مرغ زنده بر عهده جهاد کشاورزی قرار داده شده و لازم است این سازمان با استفاده از تمام توان خود در این عرصه نقش ایفا کند. 

وی با اشاره به مصوبات و ابلاغیه‌های هیات دولت در مورد تامین مرغ افزود: کارگروه تنظیم بازار باید پررنگ‌تر و منظم‌تر تشکیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی باید از حداکثر ظرفیت خود استفاده و کشتارگاه‌ها با تمام توان کار کنند و ما نیز حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به مشکلات مرغداری ها در تامین نهاده‌ها تصریح کرد: کشتارگاه‌های سیستان وبلوچستان  فعالیت خود را افزایش دهند چرا که با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان نیاز بازار افزایش خواهد یافت  است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز