کشف ۳ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۴:۳۷
کد خبر: ۱۱۶۱۳۰۴
کشف ۳ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۳ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری تکاوران انتظامی استان با اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر در منطقه «کورین» کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: روز گذشته مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از مدت‌ها رصد و اشراف اطلاعاتی و فنی، از فعالیت یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال و جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی با ۲ دستگاه خودروی تویوتا از طریق میرجاوه به سمت منطقه «کورین» و سپس به استان‌های کشور داشتند، مطلع شده و عملیات خود را برای دستگیری اعضای آن آغاز کردند.

وی افزود: در این رابطه تکاوران عملیاتی و انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به همراه مأموران انتظامی شهرستان زاهدان و همچنین یگان تکاوری قرارگاه عمار، به صورت کاملاً منسجم و هماهنگ ضمن رد زنی محل تردد قاچاقچیان، در منطقه کمین و مسیر عبور اعضای مسلح این باند قرار گرفته، که سوداگران مرگ به محض مشاهده مأموران قصد دور زدن منطقه را داشته که در کمین و محاصره مأموران گرفتار شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سوداگران مرگ زمانی که خود را در محاصره مأموران دیدند به سمت آنان تیراندازی کرده که در مقابل با حجم سنگین آتش مأموران انتظامی روبه رو شده و پس از چند ساعت درگیری مسلحانه توان ایستادگی در برابر با مأموران را نداشته و به سمت مناطق صعب العبور متواری شدند.

وی با بیان اینکه این عملیات سنگین تکاوران منجر به حریق یکی از خودروهای حامل مواد مخدر قاچاقچیان شد، عنوان داشت: در بازرسی از خودروهای توقیف شده مجموعاً ۳ تن و ۶۰۰ کیلو گرم مواد افیونی شامل ۳ تن و ۱۰۹ کیلو و ۶۰۰ گرم سوخته تریاک از خودروی منجر به حریق شده در عملیات و همچنین ۴۹۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک دیگر به همراه چندین تیغه خشاب ومقادیر زیادی مهمات جنگی و همچنین یک دستگاه بی سیم دستی کشف شد.

سردار طاهری با بیان اینکه قاچاقچیان شناسایی شده و تلاش برای دستگیری آنها به صورت ویژه در دستورکار پلیس استان قرار دارد، بر عزم قاطع و راسخ فرماندهی انتظامی استان در مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ تاکید کرد و گفت: تلاش مجموعه فرماندهی انتظامی در استان پهناور سیستان و بلوچستان ناامن کردن منطقه برای مجرمان و قاچاقچیان مواد مخدر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز