افتتاح ۳۲۷ خانه ورزش روستایی در سیستان وبلوچستان

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۸:۵۳:۰۲
کد خبر: ۱۱۶۳۰۹۴
افتتاح ۳۲۷ خانه ورزش روستایی در سیستان وبلوچستان
مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان وبلوچستان گفت: با نگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وزارت ورزش و جوانان و با عبور از مرز محرومیت ۱۴۹ زمین چمن مصنوعی ،۳۲۷ خانه ورزش روستایی، ۷ سالن چندمنظوره در استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کرد افزود: هم اکنون ۱۳۴ سالن چندمنظوره ورزشی، ۹ استادیوم فوتبال، ۱۲ استخر شنا ،۳ جاده سلامت در استان موجود در حال بهره برداری می باشد.

وی ادامه داد: برای توسعه فضای ورزشی در سیستان و بلوچستان و افزایش سرانه فضای ورزشی، ساخت خانه کبدی و کشتی در زابل، سالن ۴۵۰۰ نفری در زاهدان،  شروع شده و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: در حال حاضر ۷ ورزشگاه، ۱۸ سالن چندمنظوره ورزشی، یک استخر شنا ، ۵۰ زمین چمن مصنوعی ، ۲ جاده سلامت و ۱۱ سالن تخصصی ، ۲۰ خانه جوان، ۵ گود زورخانه در استان در حال احداث می باشد.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان های استان و بویژه مناطق بکر و سواحل زیبا در چابهار و کنارک، نیاز به زمین های استاندار ورزش های ساحلی نیاز می باشد.

کرد افزود: جهش چشم گیر پروژه های حوزه ورزش و جوانان استان با حمایت های وزارت ورزش و جوانان، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، استانداری، سازمان برنامه و بودجه ، فرمانداران ،و سایر مجموعه ها باعث شده تا فضاهای ورزشی قابل توجهی برای ورزشکاران و جوانان شمال تا جنوب استان فراهم شود.

 

نظر شما