انهدام باند مسلح مواد مخدر با همکاری پلیس استان سمنان

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۹:۲۵
کد خبر: ۱۱۶۶۰۷۹
انهدام باند مسلح مواد مخدر با همکاری پلیس استان سمنان
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری هر هشت عضو باند بزرگ و مسلح مواد مخدر و کشف ۵۱۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس استان‌های سمنان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار طاهری اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در آخرین رصد اطلاعاتی خود از فعالیت مجدد یک باند مواد مخدر شناسایی‌شده در استان سیستان و بلوچستان مطلع شدند.

وی گفت: در بررسی‌های بعدی پلیس مشخص شد کاروانی مسلح با تجهیزات کامل تسلیحاتی از مرز جنوب شرقی کشور وارد خاک ایران شده‌اند.

وی با اشاره به حضور سرکرده اصلی این باند در این جابه‌جایی جسورانه بیان کرد: هماهنگی‌های لازم انتظامی در استان برای شناسایی و انهدام این باند فعال انجام شد.

وی به شناسایی کامل مسیرهای تردد و استراحتگاه‌های قاچاقچیان اشاره کرد و افزود: تیم‌های اعزامی پلیس با هدایت لحظه‌ای مأموران انتظامی استان سمنان و در اقدامی هوشمندانه تمامی اعضای این باند هشت‌نفره را در منزلی روستایی دستگیر کردند.

وی از کشف ۵۱۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و توقیف سه دستگاه خودرو در این عملیات غافلگیرانه پلیس خبر داد و خاطرنشان کرد: مقادیری قابل‌توجه انواع سلاح و مهمات نیز از قاچاقچیان کشف شد.

 

نظر شما