سارق موتور سیکلت‌های ایرانشهر دستگیر شد

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۸:۴۷
کد خبر: ۱۱۶۶۸۱۴
سارق موتور سیکلت‌های ایرانشهر دستگیر شد
فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان سارقی که تا کنون ١٠ مورد موتور سیکلت سرقت کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ حسن کیخا اظهارداشت: ماموران کلانتری ١٢ ایرانشهر، هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به راکب یک دستگاه موتورسیکلت که با مشاهده خودروی پلیس، قصد فرار از محل را داشت مشکوک و با رعایت حقوق شهروندی در عکس العملی سریع او را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه، متوجه دست کاری پلاک موتورسیکلت شده و به منظور بررسی های تخصصی، موتورسیکلت را به همراه متهم به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: در بررسی های تخصصی پلیس مشخص شد متهم، موتورسیکلت فوق را حدود یک ساعت قبل در یکی از خیابان های ایرانشهر سرقت کرده است.  وی ادامه داد: متهم که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به فعالیت بزهکارانه خود و سرقت ۱۰ فقره موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ کیخا با اشاره به کشف چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارق خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی پدیده سرقت را ناشی از علل و عوامل متعددی از جمله عدم تجهیز وسائط نقلیه به ملزومات هشدار ایمنی و یا پارک خودرو و موتورسیکلت در نقاط تاریک و کم تردد دانست و از شهروندان خواست با رعایت هشدار های پلیسی از بروز هر گونه سرقت پیشگیری و وقوع جرائم مشابه را برای بررسی، کشف و دستگیری سارقان سریعا به سامانه پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز