کلاهبردار مأمورنما به دام افتاد

۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۱۶۸۹۵۳
کلاهبردار مأمورنما به دام افتاد
فرمانده انتظامی زابل از شناسایی و دستگیری کلاهبردار مامورنما درآن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمد ثمره حسینی امروزدر زاهدان اظهار داشت: در پی شکایت ۲ شهروند  از کلاهبرداری ناشناس، که با معرفی خود به عنوان مأمور گزینش ناجا ،با اخذ مبالغی به آنها وعده استخدام در نیروی انتظامی را داده بود ، موضوع شناسایی و دستگیری این فرد به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آن  شهرستان قرار گرفت.

وی افزود :ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده فرد کلاهبردار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه او را در محل سکونتش درخیابان بعثت زابل دستگیر کردند.

ثمره حسینی بیان کرد: متهم ۲۵ ساله در تحقیقات تکمیلی و در مواجهه حضوری با شکات به ۲ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال از شهروندان با وعده استخدام آنها در ناجا و جعل عنوان و معرفی خود به عنوان مأمور گزینش ناجا و  همچنین جعل اوراق استخدامی و نامه های اداری مرکز گزینش ناجا اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از عموم شهروندان خواست: تا برای پیشگیری از تکرار این گونه جرائم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و برخورد با افرادی که با معرفی خود به عنوان مأمور ادارات و سازمانهای مختلف قصد اخاذی را دارند، سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به دستگیری این افراد کلاهبردار اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز