درگیری تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان/ هفت قاچاقچی دستگیر شدند

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۳:۳۱:۴۶
کد خبر: ۱۱۷۱۳۵۹
درگیری تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان/ هفت قاچاقچی دستگیر شدند
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری هفت سوداگر مرگ و کشف بیش از ۱.۵ تن مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های خاش و سیب و سوران با اشراف اطلاعاتی خود اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از مناطق مرزی سیب و سوران به شهرستان خاش و سپس به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق صعب‌العبور بین دو شهرستان، اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه پژو پارس و چهار دستگاه پژو 405 در حال جا به جایی محموله مواد مخدر در منطقه دشت "آبخوران" خاش بودند، روئیت و به آنها دستور ایست دادند که سوداگران مرگ بدون توجه به ایست پلیس با تیراندازی سمت مأموران به سرعت از محل متواری شدند.

وی بیان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در این عملیات مقتدرانه با عکس‌العملی سریع و ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح، با آتش پرحجم خود خودروهای قاچاقچیان را زمینگیر و ضمن دستگیری هفت سوداگر مرگ، در بازرسی از خودروهای توقیفی مقدار یک تن و 557 کیلو و 750 گرم انواع مواد افیونی شامل یک تن و 341 کیلو و 750گرم تریاک، 208 کیلو حشیش و هشت کیلوگرم هروئین کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات سه قبضه سلاح کلاش به همراه 71 تیر جنگی کشف شده، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز