کشف ۲۸۵ کیلوگرم موادمخدر در مرز سراوان

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۱۷۲۱۹۲
کشف ۲۸۵ کیلوگرم موادمخدر در مرز سراوان
فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۲۸۵ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد ملاشاهی با اشاره به کشف انواع مواد مخدر در مرز سراوان گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با انجام اقدامات تخصصی اطلاعاتی از فعالیت باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی مکسوخته شهرستان سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در نوار مرزیی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی سراوان با اجرای کمین‌ هدفمند، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان زمانی که خود را در کمین و محاصره مأموران دیدند با مخفی کردن محموله موادمخدر از محل متواری و مرزداران موفق شدند در این عملیات ضمن دستگیری یک قاچاقچی ۲۸۵ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۲۲۷ کیلوگرم تریاک و ۵۸ کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

سردار ملاشاهی در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب سایر نهادها با مجموعه مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران استان به صورت شبانه‌روزی در مناطق مرزی حضور فعال و گسترده دارند و با هرگونه اعمال خلاف قانون، خصوصاً شرارت و قاچاق موادمخدر قاطعانه و هوشمندانه برخورد می‌کنند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

 

نظر شما