آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۸:۳۹
کد خبر: ۱۱۷۵۱۶۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: موارد ابتلاء بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان به 32 هزار و 901 مورد رسید و در شبانه روز گذشته 5 نفر به دلیل ابتلاء به این بیماری جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سید مهدی طباطبایی گفت: موارد ابتلاء بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان با افزایش 59 مورد در شبانه روز گذشته به 32 هزار901 مورد رسید و متاسفانه در شبانه روز گذشته 5 نفر به دلیل ابتلاء به این بیماری جان خود را از دست دادند.

وی با تاکید بر این موضوع که رعایت دستورالعمل های بهداشتی حائز اهمیت است، افزود: به افراد پرخطر، افراد دارای بیماری زمینه ای و سالمندان توصیه می شود در تجمعات شرکت نکنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نگرانی از خطر ورود ویروس جهش یافته هندی به کشور ادامه داد: مردم کماکان برای مقابله با ویروس کرونا باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی گفت: واکسیناسیون جمعیت عمومی برای افراد بالای 80 سال در حال انجام است و از هم استانی های عزیز درخواست می شود نسبت به دعوت تلفنی که توسط مراقبین سلامت انجام می شود پاسخگو باشند و بر اساس زمان بندی که اعلام می گردد حتما سالمندان را برای دریافت واکسن به مراکز تعیین شده ببرند.

وی ادامه داد: افرادی که فاقد پرونده الکترونیک سلامت از مراجعه حضوری به پایگاه های سلامت جهت ثبت نام واکسن خودداری نمایند، این افراد نیز بر اساس اطلاعات ثبت احوال فراخوان خواهند شد و سایر گروه های سنی نیز براساس برنامه و در مراحل بعد واکسینه خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز