کشف ۳۲۰ کیلوگرم هروئین توسط هنگ مرزی زابل

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۳:۰۳
کد خبر: ۱۱۷۶۹۵۷
کشف ۳۲۰ کیلوگرم هروئین توسط هنگ مرزی زابل
جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۳۲۰ کیلوگرم هروئین توسط مرزبانان مجاهد هنگ مرزی زابل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  سرهنگ "جواد رفیعی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی زابل با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال محموله خود از منطقه مرزی قرقری به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: مرزبانان مجاهد هنگ مرزی زابل با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با کنترل و پایش منطقه، قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست صادر کردند که قاچاقچیان بدون توجه به دستور ماموران، سعی در متواری شدن از محل داشتند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزبانان با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

وی گفت: سوداگران مرگ که قصد داشتند محموله خود را به وسیله چند رأس دواب وارد کشور کنند، با رها کردن محموله از محل متواری شدند و ماموران موفق شدند در این عملیات ۳۲۰ کیلوگرم هروئین را کشف کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: مرزبانان مجاهد استان بر اساس وظایف ذاتی خود با اشراف اطلاعاتی و حضور شبانه‌روزی در نقاط مرزی با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت قاطعانه و بر اساس قانون برخورد خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز