چگونگی برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم در سیستان و بلوچستان اعلام شد

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۸:۳۰:۴۱
کد خبر: ۱۱۷۷۹۵۲
چگونگی برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم در سیستان  و بلوچستان اعلام شد
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: امتحانات در همه پایه‌ها غیرحضوری و در پایه نهم و دوازدهم در این استان حضوری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حمیدرضا رخشانی به تشریح جزئیات برگزاری امتحانات پایه‌های نهم و داوزدهم در سیستان و بلوچستان پرداخت و اظهارداشت: شروع امتحانات در همه‌ی پایه‌ها از ۲۷ اردیبهشت ماه است.

وی ادامه داد: با هدف کاهش تردد و تجمع و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امتحانات نهایی پایه دوازدهم هر روز بر اساس برنامه ارسالی دانش آموزان در ۲ رشته امتحان دارند و به صورت زوج و فرد در محل آزمون حضور خواهند یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد:حوزه‌های امتحانی پایه دوازدهم برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی از ۱۵۸ حوزه به ۲۷۴ حوزه افزایش یافته و ۳۰ درصد مطالب کتاب‌های درسی پایه دوازدهم نیز حذف شده است.

وی گفت: در پایه نهم طراحی سوال به صورت منطقه‌ای در مدرسه و طبق پروتکل‌های بهداشتی امتحانات برگزار می‌شود.

رخشانی ادامه داد: در پایه‌های اول تا یازدهم که امتحانات غیرحضوری خواهد بود آزمون‌ها بر اساس فرآیند آموزش‌های مجازی ارائه شده و دستورالعمل ارسالی به مناطق آزمون‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها و دانش آموزان در زمینه برگزاری امتحانات حضوری دغدغه و نگرانی نداشته باشند، افزود: سعی خواهیم کرد با رعایت همه اصول و قواعد و دستورالعمل‌های بهداشتی آزمون‌ها در صحت و سلامت برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از اعزام تیم‌های نظارتی ستادی از اداره‌کل به شهرستان‌ها و مناطق با هدف بررسی فرایند برگزاری امتحانات و رعایت دستورالعمل‌ها خبر داد و گفت: همراه داشتن ملزومات شخصی از جمله ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی دانش آموزان نیز توسط خانواده‌ها مد نظر قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز