افتتاح ۱۴۰۰ میلیارد تومان پروژه زیربنایی در منطقه آزاد چابهار

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۷۸۰۳۰
افتتاح ۱۴۰۰ میلیارد تومان پروژه زیربنایی در منطقه آزاد چابهار
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار از افتتاح ۱۴۰۰ میلیارد تومان پروژه زیربنایی این منطقه طی فردا با دستور حسن روحانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  عبدالرحیم کردی در نشست خبری با اشاره به بهره‌برداری از 1413 میلیارد تومان پروژه زیربنایی در منطقه آزاد چابهار با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهوری اظهار کرد:‌این پروژه‌ها شامل رویال سنتر مکران به متراژ 2265 متر مربع و با هدف ایجاد  مجتمع تجاری با سرمایه گذاری  100 درصد  بخش خصوصی در پیکره یکم منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار طراحی شده است.

وی با بیان این‌که   سرمایه گذاری انجام شده این طرح حدود 1480 میلیارد ریال است، افزود: مهم‌ترین نکته پروژه‌هایی که قرار است فردا افتتاح شود افزایش جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و بهره‌گیری از این ظرفیت بزرگ است.

وی پتروشیمی نگین مکران با سرمایه‌گذاری 10640 میلیارد ریالی و اشتغالزایی 2400 نفری به صورت مستقیم و غیرمستقیم را دیگر از پروژه‌های افتتاحی اعلام کرد و افزود: انجام هزینه های آماده‌سازی در این مجتمع که قطب سوم پتروشیمی کشور است منجر به جذب سرمایه گذاری حدود 20 میلیارد دلار خواهد شد.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار ساخت انبارهای عمومی و خصوصی با سرمایه‌گذاری 1576 میلیارد ریال با اشتغالزایی حدود 100 نفری (مستقیم و غیرمستقیم) و فاز اول توسعه زیرساخت های ICT منطقه آزاد چابهار با سرمایه‌گذاری 4000 میلیارد ریالی را دو پروژه دیگر عنوان کرد که قرار است فردا با دستور رئیس‌جمهوری به‌بهره‌برداری برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز