دستگیری عامل توزیع دلارهای جعلی در "کنارک

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۱۷۸۲۰۷
دستگیری عامل توزیع دلارهای جعلی در کنارک
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: فردی که اقدام به توزیع مقادیری قابل توجهی دلار جعلی در بازار شهرستان های "کنارک و چابهار" کرده بود با تلاش پلیس آگاهی "کنارک" دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "کنارک" با اشراف اطلاعاتی خود از ورود مقادیر قابل توجهی ارز جعلی، در شبکه معاملاتی این شهرستان و "چابهار" مطلع و شناسایی و دستگیری عامل توزیع این دلارهای تقلبی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با تحقیقات تخصصی و جمع آوری سرنخ های موجود، در این رابطه زنی میانسال را که از تهران دلارهای جعلی را وارد شهرستان کرده و در قالب خرید زمین، طلا و... اقدام به  توزیع آنها در بازار "چابهار و کنارک" کرده بود را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرانجام مأموران در اقدامی به موقع با کمک مأموران "نسوان" شهرستان این زن را در فرودگاه "کنارک"، قبل از خروج از شهرستان دستگیر کردند.

سردار طاهری بیان کرد: در بازرسی از چمدان مسافرتی متهم بیش از  69 هزارو 500 دلار جعلی که به صورت ماهرانه ای در چمدان خود جاساز کرده بود کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به معرفی متهمه به مراجع قضائی از شهروندان خواست نسبت به اصالت ارزهای مبادله شده در معاملات خود حساسیت بیشتری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز