کشف ۱/۲ تُن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۱:۰۱
کد خبر: ۱۱۷۹۷۲۳
کشف ۱/۲ تُن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 4 سوداگر مرگ و کشف یک تن و 275 کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "سراوان" و "سیب و سوران" با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از مناطق مرزی سراوان به سیب و سوران و سپس انتقال آن به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق صعب العبور بین 2 شهرستان، اعضای این باند مسلح را که با 3 دستگاه پژو 405 و یک دستگاه وانت تویوتا در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در منطقه "کرشان" سیب و سوران  بودند، رویت و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، با تیراندازی به سمت مأموران به سرعت از محل متواری شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات مقتدرانه، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در عکس العملی سریع و با رعایت قانون به کارگیری سلاح، با آتش پر حجم خود خودروهای قاچاقچیان را زمین گیر و ضمن دستگیری 4 سوداگر مرگ، در بازرسی از خودروهای توقیفی از آنها،  یک تن و 275 کیلو مواد افیونی را شامل یک تن و 255 کیلو تریاک و  20 کیلو حشیش کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات، 2 قبضه سلاح کلاش به همراه 65 تیر جنگی کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز