استاندار:

بیش از ۲۵۰۰ میلیارد پروژه در سیستان و بلوچستان مشغول به کار هستند

۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۸:۲۴
کد خبر: ۱۱۸۱۱۱۳
بیش از ۲۵۰۰ میلیارد پروژه در سیستان  و بلوچستان مشغول به کار هستند
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در بخش تولید مشغول به کار هستند که اثرات مثبت این پروژه‌ها در بخش تولید، معادن و کارخانه‌ها بسیار امیدآفرین است.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  احمدعلی موهبتی در جریان بازدید و نشست مشترک با مسوولان شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: استفاده از همه‌ی ظرفیت‌ها و امکانات موجود استان در این استان برای مصرف بهینه برق الزامی است و مسوولان باید به این مساله توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به رشد مصرف برق استان در سال ۹۹ و رقم اعلامی از سوی وزارت نیرو افزود: این رقم بدون در نظر گرفتن بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ و شروع به فعالیت واحدهای تولیدی  این استان اعلام شده و بایستی اصلاح شود.

وی افزود: بهره‌برداری از پروژه عظیم ۴۶ هزار هکتاری دشت سیستان، فعالیت بیش‌از ۶۰ کارخانه و کارگاه غیرفعال، فعالیت کارگاه‌های بزرگراهی و راه‌آهن، فعالیت معادن، افزایش تعداد پیمانکاران و رشد جمعیت در حاشیه شهرهای زاهدان و چابهار با ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات لازم در آن مناطق موجب افزایش مصرف برق در سیستان و بلوچستان شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: ضمن اینکه بر مصرف بهینه برق در بخش تولید هم تاکید می‌کنیم اما از آنجایی که عزتمندی کشور در گرو تولید داخلی است لذا باید این بخش به طور ویژه و متفاوت دیده شود.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اینک بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در بخش تولید مشغول به کار هستند که اثرات مثبت این پروژه‌ها در بخش تولید، معادن و کارخانه‌ها بسیار امیدآفرین است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز