کشف بیش از ۱۲۰ کیلوگرم شیشه در هنگ مرزی زابل

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۱:۳۸
کد خبر: ۱۱۸۲۶۴۱
کشف بیش از ۱۲۰ کیلوگرم شیشه در هنگ مرزی زابل
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانان هنگ مرزی زابل موفق شدند مقدار 127 کیلو و 500 گرم موادمخدر از نوع شیشه را کشف کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد ملاشاهی اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزبانان هنگ مرزی زابل با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و بکارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقیان موادمخدر برای انتقال محموله خود از منطقه مرزی قرقری به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: مرزبانان با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با کنترل و پایش منطقه، قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مرزبانان، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

سردار ملاشاهی تصریح کرد: سوداگران مرگ که قصد داشتند محموله خود را به صورت کوله باری وارد کشور کنند، با رها کردن محموله از محل متواری شدند و مرزبانان موفق شدند در این عملیات مقدار 127 کیلو و 500 گرم موادمخدر از نوع شیشه را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب سایر نهادها با مجموعه مرزبانی گفت: مرزبانان به صورت شبانه ‌روزی در مناطق مرزی حضور فعال و گسترده دارند و با هرگونه اعمال خلاف قانون، خصوصاً شرارت و قاچاق موادمخدر قاطعانه و هوشمندانه برخورد می‌کنند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز