استاندار سیستان و بلوچستان:

راه ها یکی از زیرساخت‌های اصلی توسعه هستند

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۱۸۶۷۳۳
راه ها یکی از زیرساخت‌های اصلی توسعه هستند
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: راه یکی از زیر ساخت‌های اساسی توسعه است که متأسفانه در این استان عقب ماندگی‌های تاریخی در این زمینه وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمدعلی موهبتی اظهار داشت: طی بازدیدی که از پروژه بازگشایی محور مواصلاتی «بختی» به «ایرندگان» داشتم بخشی از این مسیر به زودی به ایرانشهر متصل می‌شود که خوشبختانه سرعت پیشرفت خوبی هم دارد.

وی با اشاره به اینکه بازگشایی این مسیر یکی از خواسته‌های دیرینه مردم شهرستان مهرستان و بخش ای رندگان است، افزود: بازگشایی این مسیر باعث کاهش بعد مسافت این جاده دستری می‌شود که امیدواریم تا پایان هفته دولت سال جاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار بگیرد که برای توسعه منطقه بسیار اثرگذار است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره بر اینکه راه یکی از زیر ساخت‌های اساسی توسعه است که متأسفانه در استان سیستان و بلوچستان عقب ماندگی‌های تاریخی در این زمینه وجود دارد، گفت: در سال گذشته شتاب فزاینده ای در بزرگ راه‌های استان شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: در سال جاری عدد اعتبارات راه‌های استان سیستان و بلوچستان به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده که قطعاً می‌تواند تحول بزرگی باشد و بخشی از آنچه که خواسته مردم است محقق شود.

وی بیان داشت: متأسفانه حوادث رانندگی استان سیستان و بلوچستان به جهت عدم رعایت قوانین راهنما و رانندگی بیشتر از استان‌های همجوار است که در این زمینه از مردم، علما، معتمدین، جوانان و رسانه‌ها تقاضا داریم در این زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کنند تا فرهنگ رانندگی افزایش پیدا کند.

 

نظر شما